donderdag 21 februari 2013

Kettingen van fietsbanden

De dames van de inloopochtenden vroegen of we eens kettingen konden maken van fietsbanden. Is natuurlijk een heel leuk idee maar ik had er nog nooit iets mee gedaan dus dat moest ik eens even onderzoeken. Op de blog van Elizabeth had ik al eens wat gezien en na die kettingen bestudeerd te hebben ben ik begonnen. Wat is dit een leuk werk! Ik heb 3 verschillende kettingen gemaakt en ik vind ze zelf hartstikke leuk geworden. Ik ga zeker nog andere dingen proberen te maken van fietsbanden.


Ook heb ik nog een mooie kaart gemaakt voor mijn zus die gisteren 50 is geworden. We (mijn 2 andere zussen en ik) hebben als cadeau haar een workshop sieraden maken met natuurstenen aangeboden. Dus ook dat moest duidelijk gemaakt worden in de kaart. Dus aan de binnenkant van de kaart heb ik een soort zakje gecreeerd waarin ik een label heb gestoken met daarop de uitnodiging.





4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit... wat voor soort inloopochtenden heb je? Waarvanuit of waarvoor wordt dat bij jullie georganiseerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kettingen zijn helemaal TOP en je kaartje is superleuk.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh dit is prachtig , niet te geloven van fietsbanden gemaakt.
    De kaart is ook schitterend voor je zus en wat zullen jullie het gisteren gezellig gehad hebben bij de workshop!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kettingen zijn idd heel erg mooi!
    Ik heb er ook nog nooit mee gewerkt,lijkt me toch wel leuk om eens te doen. En een ketting......ja die kun je altijd wel gebruiken, niet?

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen