donderdag 28 maart 2013

Merklap

De laatste paar weken ben ik ook weer aan het borduren geslagen. Op de blog van velen zag ik deze oude merklap en vond het leuk om die eens na te maken.  Het patroon vond ik op de blog van Atelier Soed Idee. Ik vind het ook weer erg leuk om te doen, het is zeker 40 jaar geleden dat ik voor het laatst iets geborduurd heb. Ga het nu toch wel weer wat vaker oppakken. Het is een mooi werkje voor 's avonds bij de tv.
Nu nog een lijst vinden die er om kan. Mijn volgende posten zullen weer vanaf de camping komen. We gaan vanmiddag weer naar ons geliefde Limburg waar de caravan staat. Fijn Paasweekend allemaal.


6 opmerkingen:

  1. goeie reis, fijne vakantie !
    merklap ziet er mooi uit

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, je "lapje".
    Brrrr.......op de camping, nou wij wachten nog even op het mooie weer hoor.
    Veel plezier en fijne dagen.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk blog heb je.. en zoveel verschillende dingen maak je.. gezellig!
    ik ben maar volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Sorry dat ik een beetje laat reageer maar we hadden geen internet op de camping. Hopelijk is het spoedig opgelost. Ik ben nu weer even thuis dus heb heel wat mailtjes te lezen. Ik ga zo snel mogelijk jouw blog ook even bezoeken.
      Liefs Ineke

      Verwijderen
  4. Hallo,

    via via op jeblog gekomen.Wat een leuke dingen maak je.Ik ben maar meteen volger geworden.Gezellig!!
    En hoezo inspirend......ik zat na het lezen van je blog alweer in de auto op weg naar de Action, haha.
    Hier noemen we het A.C.Tion...klinkt chique he!haha

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Sorry dat ik een beetje laat reageer maar we hadden geen internet op de camping. Hopelijk is het spoedig opgelost. Ik ben nu weer even thuis dus heb heel wat mailtjes te lezen. Ik ga zo snel mogelijk jouw blog ook even bezoeken.
      Liefs Ineke

      Verwijderen