woensdag 24 april 2013

Kanten hart en gehaakte vogeltjes

Ik heb een aantal harten gemaakt van ijzeren kleerhangers die ik in de vorm van een hart gebogen heb en beplakt met kant. Langs de rand heb ik nog een klein kantje geplakt (alles
met het gluegun) . Een strik en een witte vlinder maakte het af vond ik. Deze heb ik gemaakt voor de markt met Koninginnedag.

Verder heb ik nog 2 vogeltjes gehaakt van het zelfde vliegertouw als waar ik het pompoentje gehaakt heb van een vorige post. Leuk om te doen. Ik heb het patroontje van http://www.dol-op-wol.nl.  Heel makkelijk te maken en zo klaar.
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. owww ik heb pas nog een hele zak met die stomerijhangertjes weggemikt.. nadat ik ze zeker 20 jaar had bewaard.. en ik er geen leuke oplossing /hergebruik mee kon bedenken.. ahah zo zie je maar.. je krijgt altijd spijt als je iets weggooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi gemaakt zeg en wat een lieve birdy's!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen