maandag 29 april 2013

Minihondje en gepimpte glazen potten.

Maanden geleden kreeg ik al 2 boekjes van mijn zus met daarin allemaal minihondjes. Nu heb ik natuurlijk zelf een Boomertje (een mix van een Shih Tsu en een Maltheser). En omdat ze grijs/wit gemeleerd is heb ik ook gemeleerd acrylgaren gekocht bij de Wibra en eindelijk heb ik haar dus gehaakt. Ik heb op de foto mijn haakpen erbij gelegd om te laten zien dat het echt een minihondje is.
    
  
Ook heb ik voor de vrijmarkt van morgen nog een aantal glazen (Mocona) potten gepimpt met kantjes, parels en een roosje. Ik vind ze zelf erg gezellig geworden. Nu maar hopen dat ik het een en ander verkoop want mijn voorraadkast wordt toch al weer erg vol.

2 opmerkingen:

  1. Knap hoor Ineke!! zo klein hondje haken lijkt me best lastig!!! Wat een gave voorraad potten zeg!! Super mooi gedaan!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah ben ook bezig met grijze hondjes!!!
    maar helaas niet eentje die in het boek staat.. dus maar zelf een alternatief patroon verzonnen door naar fotoos van de hondjes te kijken.
    ik vind de pootjes en zo een crime hoor.. heel moeilijk om 5 steken rond te haken.
    heel mooi je potten.. er zullen vast en zeker kopers voor zijn! sucees morgen!

    BeantwoordenVerwijderen