zondag 14 april 2013

Vogelnest van fietsbanden

Vanmiddag heerlijk buiten zitten knutselen. Wat een weertje he? Het is ook wel hollen of stilstaan met het weer in Nederland. Een goeie week geleden zaten we nog met 10 gr. onder nul en vandaag met 24gr. boven nul. Maar goed, we klagen niet. Ben veel te blij dat je weer buiten kunt zitten. Dus vanmiddag de fietsbanden weer te voorschijn gehaald en gaan knippen en spelden indrukken in een stiropor krans. Dit vogelnest zoals ik dit maar noem omdat ik anders niet weet hoe ik het moet omschrijven, had ik al een keer gemaakt maar cadeau gegeven zonder dat ik een foto gemaakt had. Nu dus maar een voor mezelf gemaakt. Eigenlijk moet er een passend glas in voor een theelichtje of kaars maar die heb ik nog niet dus voor de foto maar even een vaas met tulpen er in gezet.
Wens iedereen een fijne week met hopelijk mooi weer.


5 opmerkingen:

  1. leuk! het lijkt wel een dahlia.. zonder middenstukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woww zeg! Dat is gaaf!!
    echt een heel leuk idee Ineke! Mooi gemaakt ook.

    jij ook een hele fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, LEUK!!!!!!
    Staat echt heel gezellig zo met die tulpen.

    BeantwoordenVerwijderen