vrijdag 5 april 2013

Wrap-armband

Allereerst een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie er bij zijn gekomen en laat je inspireren.


Gisteravond onverwachts naar een workshop "Sieraden maken" geweest met 2 van mijn zussen. Bij dezelfde zaak (Curly's Beads te Alkmaar) als in een van mijn vorige posts waar ik toen een leuke ketting heb gemaakt. Deze keer hebben we een wrap-armband gemaakt. Ook weer een heel leuke techniek. Je moet er wel even de slag van te pakken krijgen voordat je het goed doorhebt. ;))  De mijne heb ik gemaakt van Lapis Lazuli, een mooie blauwe kraal met een goudadertje er door. Ben nu eenmaal gek op blauw.

 Dit is het resultaat van alle cursisten.

En dit is de mijne.

Ben benieuwd wat de volgende workshop gaat worden. Ik geloof dat we de smaak te pakken hebben.
Fijn weekend allemaal

7 opmerkingen:

  1. Sieraden maken is altijd leuk...en een workshop sowieso!!! Meestal heel gezellig!!

    Staat leuk als je bruin bent.....dus laat die Lente maar komen!!


    Fijn weekend.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet wachten tot de lente komt Thea, net als de rest van Nederland denk ik :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je armband is prachtig geworden, leuke sluiting ook.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie armband en lapis lazuli een prachtige kleur.
    Ook mijn voorkeur.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke armband heb je gemaakt, Ineke!
    Op naar de volgende workshop!
    Fijn weekend!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooooi.
    Mooie kleur ook, daar zal je deze zomer veel plezier van hebben.
    Knap gemaakt hoor.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen