vrijdag 5 juli 2013

Van alles wat.



Omdat mijn schoonzus geregeld kijkt op mijn blog kon ik het niet eerder posten want ik had iets gemaakt voor haar verjaardag. Ik heb 3 glazen potjes en een dienblaadje gekocht bij de Xenos maar heb de glazen potjes om gehaakt. Omdat zij rood als accessoirekleur heeft heb ik ze dus in het rood gehaakt. Een roos erbij als opvulling en het was klaar. Het was in ieder geval een geslaagd cadeautje want ze vond het erg leuk.
Ook heb ik nog 2 Pringleskokers gepimpt gevuld met waxinelichtjes die ik ook allebei als verjaardagscadeautjes heb weggegeven
En als laatste heb ik een rupsje gehaakt voor de contest die Karen's Amigurumi Creaties heeft uitgeschreven. Zo leuk om te doen he al die leuke knuffelbeestjes te haken. Maak kennis met Victor die op vakantie gaat met zijn tandenborstel in zijn knapzak trekt hij de wereld in.
Wens jullie allemaal een heel fijn zonnig weekend.
Liefs Ineke

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt. En je rupsje vind ik ook mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties laat je hier weer zien, je theelichtjes zijn super.
    Ben er zelf ook een paar aan het omhaken, is me dat verslavend :)
    Fijn weekend, geniet van het zonnetje :)
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg en wat een leuk idee van die Pringlers kokers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je omgehaakte potjes daar was ze natuurlijk erg blij mee!
    De pringlesbus vind ik een top idee voor waxine lichtjes, mooi vintage ook!
    De rups knap gehaakt zeg en zooo schattig!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je creaties zijn weer stuk voor stuk geweldig mooi gemaakt.
    Fijne dag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt Ineke!! Dat is natuurlijk opletten...anders is de verrassing eraf!!

    Leuk dat rupsje!!!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen