maandag 2 september 2013

Speldenkussen, windlicht en i-Pad standaard

 Allereerst een hartelijk welkom aan weer een nieuwe volgster. Geniet en laat je inspireren.

Wat is het toch leuk om speldenkussentjes te maken. Deze keer heb ik er een gehaakt rondom een dekseltje van de pindakaaspot. Ik had dit ooit ergens op Pinterest gezien en op mijn to-do lijstje gezet.
Aangezien ik het haakvirus weer te pakken heb gekregen heb ik er dus maar eens een gehaakt.




























Een stofje eronder gevuld met fyberfill in het deksel geplakt met het lijmpistool en daarna de bovenkant aan de onderkant haken. Weer een heel leuk ding om kado te geven.

Daarna heb ik nog even een windlicht gemaakt als kadootje voor de gastvrouw van onze ontmoetingsdag van ons 50+ Hyvesclubje. Een grote augurkenpot beplakt met een beenwarmer en enkele kantjes. Natuurlijk een hartje en een kwastje eraan gehangen en de halsopening omwikkeld met jutetouw.






Vervolgens had ik ook op Pinterest een leuke i-Pad standaard gezien. Hij is gemaakt van stof en gevuld met fyberfill en een grote kiezelsteen voor het gewicht. Hoewel ik denk dat je ook rijst of kleine steentjes kunt gebruiken als vulling.  Lapje  en vulling waren natuurlijk voorradig en de steen was snel gevonden. Een leuke bloem van dezelfde stof en een kanten bloem erachter en een splitpen met een bloemetje erop geplakt die erdoor gestoken maakte het voor mij af.
 http://mypatchwork.wordpress.com/2012/12/29/ipad-stand-tutorial/ Dit is de link naar de foto-uitleg hiervan.
Dit was het weer voor deze keer. Iedereen een heel fijne week, het wordt weer heel mooi weer. Geniet er nog maar van. Liefs Ineke

6 opmerkingen:

  1. Wat een top ideeen weer echt erg mooi gemaakt!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer super leuke dingen gemaakt Ineke!
    Wat een leuk speldenkussentje en die augurkenpot vind ik echt een top idee.....weer iets voor mijn todo lijstje haha.
    Zo blijven we lekker bezig met elkaar inspireren en vervelen we ons nooit!
    Fijne zomerweek!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spulletjes heb je weer gemaakt, die i-pad staander is zooooo leuk, helemaal vintage :)
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke creaties heb je weer gemaakt Ineke. De i-pad standaard vind ik helemaal te gek.
    Fijne dag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Je I-pad standaard ben ik helemaal weg van. Fijne dag! Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen