woensdag 2 oktober 2013

Haakspul

Allereerst een hartelijk welkom aan weer 2 nieuwe volgers. Kijk mee en laat je inspireren.

Ben echt ernstig besmet met het haakvirus op dit moment. Ik heb de laatste 2 weken op de camping allerlei beestjes zitten haken en een mooie stola van het bekende Fenna-garen van de Wibra.
Het schaapje is gehaakt met de fluffy wol van Zeeman die ik al een aantal jaren in huis had. Daar ga ik in ieder geval nooit meer mee haken. Wat een rotklus is dat zeg. Ik had zelfs al een dunne witte wol meegehaakt maar evengoed is het bijna niet te doen. Ondanks dat vind ik hem wel ontzettend leuk geworden.




Ben op dit moment bezig met een cirkelvest. Duurt nog wel even voor dat ik die af heb. Zal in de volgende post de foto's laten zien.

Wens iedereen een fijne dag en tot blogs.
Liefs Ineke

5 opmerkingen:

  1. Wat een productie. Je schaapje is wel schattig maar ik kan me goed voorstellen dat het niet haakt die pluiswol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schaapje is wel heeeeeel erg leuk geworden!
    en ja dit soort garen is altijd moeilijk te haken.. zelfs al is het van een duur en bekend merk!
    die meisjesbeer vind ik zoooooo schattig! en je omslagdoek is geweldig.. je word stante pede vrolijk als je hem omslaat volgens mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!!!
    Ik wilde zo graag dat ik dat ook kon, haken, maar ik heb een poging gedaan en het lukt niet. Jammer, want het is idd erg leuk om op de camping te doen.
    Dat schaapje sis wel heel erg lief zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk de drie beestjes.
    En de doek is heerlijk vrolijk en super mooi gehaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herfstvakantie hier bijna voorbij en ik moet van mezelf alle blogs hebben bij gelezen haha
    Mooi je lieve schattige gehaakte beestjes, dat schaapje heerlijk knuffelig!
    De stola staat je prachtig en wat een werk!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen