donderdag 9 januari 2014

Gemaakt van fietsbanden

Ben weer in de weer geweest met fietsbanden. Ik vind dit echt zo leuk om te doen. Zag een foto ergens op een groep van Facebook van een vogelkooi. Natuurlijk vergeten op te slaan. Toen zelf maar verzonnen hoe ik het zou doen. Ik heb 3 ijzeren kleerhangers genomen en die door manlief in de vorm laten buigen, krans van isolatiebuis gemaakt, de 2 samengevoegd door middel van Ducttape. Vervolgens aan het stoeien geweest met de fietsbanden en voila de vogelkooi was een feit. Nog een bloemetje en wat blaadjes en een grote strik van de fietsbanden gemaakt en hij was klaar.

In de eerste foto heb ik er een vaasje met een bloem in gezet bij gebrek aan een leuk plantje. In de 2e foto heb ik er een vetbol in gehangen, zo kun je hem natuurlijk ook buiten ophangen. Maar toch was hij niet helemaal naar mijn zin, ik vond de spijlen een beetje iel. Toen nog maar eens een rand er langs gemaakt en toen was het goed.

Nog een paar foto's van de corsage bovenin.

Ook heb ik nog een buitenschilderij gemaakt. Dat was ook heel leuk om te doen. Als frame heb ik een canvas van 30 x 30 cm genomen. Die had ik nog in huis en er zat een scheurtje in dus toch niet meer te gebruiken.
Rest mij nog om iedereen een buitengewoon creatief maar bovenal gezond 2014 te wensen.
Liefs Ineke


1 opmerking:

  1. Ook ditis weer super creatief, mooi gemaakt en dat van ijzer en fietsbanden erg leuk!
    Ik wens jullie ook een heel gezellig, creatief en gezond 2014 toe!
    Dat we nog maar veel mogen genieten van elkaars blogs dit jaar!
    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen