dinsdag 30 december 2014

Dit wordt een heeeeel lange post. ;))

Hallo allemaal,
Ik merk net, door een mailtje van Elizabeth, dat het inmiddels al 2 maanden geleden is dat ik iets heb gepost op mijn blog. Ik heb niet stil gezeten hoor, ik heb een workshop creatief met fietsbanden gegeven voor 14 dames en  heel veel gehaakt in die tussentijd en de nodige dingen gemaakt voor de kerstmarkt. Verschillende opdrachten gehad waarvan de laatste 3 klaar moesten voor de kerst. Dit alles, samen met huishouden, kerstoptredens met mijn koor, verjaardag van hubby, kerstmarkt en 2 sterfgevallen en daar bovenop als kers op de taart nog eens de griep krijgen hebben bewerkstelligd dat ik mijn blog een beetje verwaarloosd heb. Vanaf nu zal ik mijn leven weer beteren ;)). Ik zal jullie nu de foto's laten zien van alles wat ik allemaal ge(m)haakt heb.
Hubby ingezet om frames te maken voor buitenschilderij voor workshop


Niet alle dames staan op de foto. Iedereen ging tevreden met haar werkstuk naar huis.


Nog het nodige gemaakt voor de kerstmarkt en een "reclamebord" voor mezelf gemaakt. (De lijst vond ik bij het "grof vuil" langs de weg.)
Omslagdoek voor bonusdochter gehaakt voor haar verjaardag en gelijk maar een aantal sluitingen gemaakt van de vinyl onderzetters van de A.


Wat kralen er op genaaid en een grote kraal op een (ingekort) eetstokje en de sluiting is klaar.
Een colsjaal voor mezelf gemaakt.
Een sjaal voor mezelf gehaakt die je op verschillende manieren kunt dragen. Er zitten knoopjes aan beide kanten zodat je hem ook als shrug kunt dragen.

Nog een probeersel met fietsbanden om een grote tempex bal in een krans. Nog niet helemaal naar mijn zin maar hij is wel leuk geworden.


Een krans gemaakt van een strokrans omwikkeld met de "Shaggy" wol van de Z.


Een canvas gepimpt met een grote foambloem en daarin weer een snoer ledlampjes verwerkt. Geeft vooral 's avonds als het aan is een heel leuk effect.


 

3 van de 6 kerstkransen voor de kerstmarkt.
























8  van de 9  gehaakte 3-hoek sjaals.












Van deze sjaal heb ik er 2 gehaakt.


















2 kinderponcho's met col.







Ik heb ook nog een winterponcho voor mezelf gehaakt maar daar krijgen jullie later een foto van te zien. Dus jullie zien wel dat ik niet stil heb gezeten. Heb ook al weer een omslagdoek af, die hangt nu te blocken ook die zien jullie de volgende keer. Inmiddels weer bezig met een heel dunne poncho voor mezelf, daarover ook de volgende keer meer.

Rest mij nog om jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling te wensen en een gelukkig, creatief maar bovenal gezond 2015.

4 opmerkingen:

  1. Zo zo zeg wat een creativiteiten!Ik heb genoten van je blogpost en je hebt prachtige dingen gemaakt zeg!

    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat een bezig mens ben je toch! En wat máák je mooie dingen. Echt heel leuk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen